Skriv det i jeres kalender allerede NU: TCD Sommertræf - 14 & 15 August 2010
Så skal hele Toyota klubben mødes til hygge og fremvisning af de fede biler, cruiser tur og god mad/drikke om aftenen. Mød de folk du normalt kun chatter med på siden og vis din bil frem, fortæl om fremtidsplanerne og få hjælp til projekter du vil i gang med.
Til træffet vil der være pokaler og flotte præmier til de bedste og flotteste biler, ligesom i 2008 hvor der var flotte præmier til: 1. plads - pokal og gaver 2. plads - pokal og mindre gave 3. plads - pokal og lille gave 4. plads - lille gave 5. plads - lille gave Dækkast vinder - lille gave
Hvor: TCD klubhus - Østbirkvej 46 - 8700 Horsens - Dejlig sted med fred og ro på landet - og du kan sove i telt på marken
Arrangement planer:
Lørdag: 10:00 Indskrivning og tilmelding af fremmødte 12:00 - ?? Cruiser tur (under planlægning) 16:00- 18:00 Afstemning af flotteste bil starter og stemmesedler udleveres og afleveres hos Kaz 16:00 - 17:00 TCD dækkast konkurrence (Præmie til vinderen!) 19:00 - Grillen tændes - Vi griller noget rigtig lækkert kød og pølser, og får pasta og en god blanding frisk salat til, sammen med diverse flutes 19:30 - Fest og hygge SHAKERs, Sommersby, kolde pilsner og forskellige kvalitets (Coca Cola Company) sodavand kan købes.
Søndag: 8:30 til 10:00 Morgenmad m. kaffe og rundstykker, juice , kakao osv. 10:00 til 12:00 Polering og klargørring af biler / Stumpemarked / Hyggesnak 10:30 - 12:00 - Mini cruise for de friske 13:00 - Pokaloverrækkelse og udnævnelse af flotteste biler 13:30 - Tak for denne gang - vi ses!
Det vil også være muligt at købe mad, drikke og slik i løbet af weekenden.
Tilmeldingsgebyr: 170 kr. ved forudtilmelding i denne tråd (inkluderer overnatning, el, aftensmad lørdag og meget andet!). Tilmelding er BINDENDE - så tjek lige kalenderen en ekstra gang!
Sidste tilmeldingsfrist i denne tråd er den 7. august 2010. 220 kr. ved tilmelding om fredagen eller lørdagen til træffet.
Hvis konen, kammeraten eller en anden vil med er der rabat at hente, men pga mad mv skal der lige smides en 100 mand for 1 ekstra person
Forudbetaling:
Bank: Jyske Bank. Reg.nr. 7178 Konto nr. 1355558
Skriv: "Dit brugernavn - Sommerfest 2010" - f.eks. "JunioR - Sommerfest 2010" i din indbetaling så har vi styr på hvem der kommer penge fra, så vi kan opdatere listen herunder. (Man kan indbetale GOLD medlemskab samtidig med. Men husk at give Stefan besked på gold @ toyotaklub.dk)
Mere info følger, men i kan roligt se frem til et par gode dage og en fed fest!
Tilmeldte : (grøn = betalt) Kasper Skeldahl - Kaz - Toyota MR2 Turbo Michael Christensen - --Michael-- (Svampebob) - Uvist Mogens Andersen - M.andersen - Toyota Corolla Steffen Christensen - Steffenc - Toyota Celica T23 Bo Sørensen - Boyota - Toyota Celica T20 GT FUCK Kenneth Bartholomæussen - KB - Toyota Celica T20 2.0 Nicklas Vilster - N:V - Toyota Corolla AE101 Nicklas´ dame Josephine Clayton - Tinkerbell - Supra MKIV Michel - Zimeras - Toyota Avensis Caldina Lasse - Celica T18
[ Redigeret Tue Aug 10 2010, 19:57PM ] Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
oki så kan der da godt være jeg kigger forbi også. hva med priser og sådan? nu er jeg jo ny herinde, så ved ikke hvordan der forgår ved jer toyota folk.
Prisen kommer til at være 170 kr ved tilmelding her og 220 kr på dagen og det er så inkl el, vand mv, aftensmad lørdag og morgenmad søndag Der vil være noget cruiser osv lørdag og bar med gode priser om aftenen og selvfølglig musik og god stemning hehe Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
Lige for at få det på "papir" - ja så er jeg klar med MR2 og Sportsvan til sommerfesten
Bliver satme hygge - glæder mig til at drikke Steffen og Svampebob under bordet... og så gen GIFTE dem Kasper Skeldahl - Formand Få 2års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Skal du bruge dæk, fælge, olie eller chiptuning, så skriv til mig - Billigste priser i DK
Kan eventpinden få en plads også? så kommer Black Betty og jeg forbi Nicklas Vilster - Eventmanager ÉT sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark!
Nogle køre Toyota, andre kommer bare senere
Im your biggest nightmare! if your only dream is about me..
Hei Kaz. Jeg har 4 friske vidiofilm CD fra Nord Kap rallyet som Staffan har sent til mig som de forskellige clubber som er medlem af TCEA kan låne uden beregning til sommer / jule fester m.m. Hilsen Carl Chr. Brodal TCEA-DK
Har netop opdateret med adresse hvor vi afholder det
MOV du kommer bare senere på aften når du har sendt gæsterne hjem, super ærgeligt det lige falder sammen sådan i år - vi lover ikke at gøre det igen næste år - så må skanderborg rende og hoppe ...
Kaz,nu har du lovet det.....
Jeg er vil gerne tilmelde mig TCD sommerfest 2011 som afholdes 1. weekend i august (5-7 august)
skal da med en tur ud til den "længste" lørag og med på cruser tur og ha en kold pilsner eller en kold vrads dronning,,,, forhåbentlig i super lækkert vejr.
Vi kører hårdt og ufortrødent på og håber på godt vejr og totalt hygge den weekend - det skal det nok blive.
Jeg selv har pga. familiefest ikke mulighed for at deltage mellem kl 17 og 01 lørdag, men er tilstede udover det i starten af lørdag og hele søndag selvfølgeligt I perioden derimellem overtager Svampebob paladset som den vice prezzie han nu er .
Er der andre som er klar og vil tilmeldes? - fik jeg sagt at baren er 5 kr.'s bar og der derfor højst sandsynligt vil blive smidt om sig med omgange Kasper Skeldahl - Formand Få 2års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Skal du bruge dæk, fælge, olie eller chiptuning, så skriv til mig - Billigste priser i DK
Jeg kommer nok ikke i år da den lille bliver 2 år lørdag d.14.08.2010.. men nu må vi se om jeg kikker ned om aften men vil ikke love noget...... Morten Christiansen Bestyrelses suppleant Medlem af Danmarks officielle og fedeste Toyota Klub!
Hej Lasse - bare husk at køre pænt ned af markvejen med den underlæbe du har på Celicaen skal du køre stille og roligt - det kan dog sagtens lade sig gøre.
MR2'eren kan - så kan den der også
VI ses Kasper Skeldahl - Formand FÃ¥ 2Ã¥rs GOLD for kun 300kr.! - NÃ¥r du vil mere end bare kigge med!
Betalings dagen er rykket til d 7/8 så der er lige et par dage at løbe på endnu Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
Hey! Så skal betalingen være faldet.. Ellers skal der betales ved ankomst Ses til et par gode dage
Muganz eller Stefan får i lige opdateret hvem der har betalt mandag? Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ja jeg kommer desværre ikke med til sommertræffet i år,, turen går sydpå, her om et par dage,, Men i må alle have et super træf!! Jacob Smidt - mailadresse! - Toyota keeps leving 4-ever
Pga for få tilmeldinger har vi valgt at aflyse årets sommerfest, men holder dog stadig et kom sammen..
De 2 der har betalt vil naturligvis få pengene tilbage snarest!
Tanken er at mødes ved Kaz i løbet af eftermiddagen - cruise en tur til Silkeborg for at skyde hvor efter vi kører ned til Boyota for at holde lidt fest der, men da det ikke længere er sommerfest skal de folk der vil deltage selv medbringe kød, øl mv. Overnatning ska ske i medbragte telte eller hvad man nu vil og kul samt andre "fælles" udgifter betaler vi alle sammen for! Håber på opbakning så vi kan få en hyggelig dag/aften anyways Tidspunkter kommer så snart jeg lige har koordineret tingene med Mogens som står for skydningen..
[ Redigeret Tue Aug 10 2010, 20:02PM ] Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
god ide. men det er satme sørgeligt vi ikke engang kan stille folk til en sommerfest længere.. jeg kommer selfølgelig stadig og vælter boyota´s knald hytte PROTECTED BY KFM. FUCK WITH ME AND YOU WILL SLEEP WITH THE FISHES!!!
men det er fandme en sørgelig ting vi ikke kan stille med nok folk :(
synes det er træls og trist :(
men glad for vi stadig kan få lidt hygge ud af det Glæder mig til weekenden Nicklas Vilster - Eventmanager ÉT sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark!
Nogle køre Toyota, andre kommer bare senere
Im your biggest nightmare! if your only dream is about me..
Hei Kaz. Nu har den økonomiske krise også ramt dine medlemmer. Dette vil ændre sig til det positive når blot medlemmerne vil holde sammen og se mere posetivt på alt det arbejde du har lavet for klubben og indvesteringer i klubhus med mere som skulle komme til gavn og glæde for dine medlemmer. Lad nu medlemmerne komme frem med de posetive sider af TOYOTA KLUB Danmarks arangsemanger istedet for det negative som river de pasive medlemmer med. Toyota Klub Danmark er det bedste vi har som alle medlemmerne skal støtte op om ER det problemmer andre steder ? så se at få det løst uden alt skrivere her på siden. Lad nu klubbens medlemmer som du har mange af komme med forslag til ændringer som kan få rettet op i systemet. NYTÆNKNING som kan tilpasses nye tider således at alle dine medlemmer kommer ud af busken med den posetive indstilling til at deltage i dine Træf og arangsemanger.
Se så at få alt vendt fra det negative til det posetive. At være Danmarks største klub forpligter også INTERNATIONALT. President Carl Brodal TCEA-DK
Tak for de fine ord til klubben Og jeg er helt enig!!
men skal dog bare lige nævnes for god ordens skyld at der er mange om at få klubben til at løbe rundt og at klubben ikke ville kunne klare sig uden deres og div medlemmers arbejde Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
Hei Kaz. Nu har den økonomiske krise også ramt dine medlemmer. Dette vil ændre sig til det positive når blot medlemmerne vil holde sammen og se mere posetivt på alt det arbejde du har lavet for klubben og indvesteringer i klubhus med mere som skulle komme til gavn og glæde for dine medlemmer. Lad nu medlemmerne komme frem med de posetive sider af TOYOTA KLUB Danmarks arangsemanger istedet for det negative som river de pasive medlemmer med. Toyota Klub Danmark er det bedste vi har som alle medlemmerne skal støtte op om ER det problemmer andre steder ? så se at få det løst uden alt skrivere her på siden. Lad nu klubbens medlemmer som du har mange af komme med forslag til ændringer som kan få rettet op i systemet. NYTÆNKNING som kan tilpasses nye tider således at alle dine medlemmer kommer ud af busken med den posetive indstilling til at deltage i dine Træf og arangsemanger.
Se så at få alt vendt fra det negative til det posetive. At være Danmarks største klub forpligter også INTERNATIONALT. President Carl Brodal TCEA-DK
Ham her... Ham burde i nok lytte til, for han har fat i den lange ende... MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Han har nemli fat så fyr bare løs hvis der er nogle konstruktive forslag! forslag er ALTID velkomne!
[ Redigeret Fri Aug 13 2010, 19:29PM ] Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!