jeg kunne nu godt nappe den subaru. hvis jeg nogensinde skifter fra toyota bliver det uden tvivl til subaru. de forstår altså også at lave biler må man sige. og lige præcis med denne her er det vist det samme som at sige man hellere vil have en aygo end en C1/107.... DET ER SAMME BIL!! PROTECTED BY KFM. FUCK WITH ME AND YOU WILL SLEEP WITH THE FISHES!!!
når jeg engang bliver fanget i børnefælden skal jeg klart have en subaru forrester WRX STI. på hvide medaljer.. det sgu en fattigmands RS4/6. der er både til gården og til gaden PROTECTED BY KFM. FUCK WITH ME AND YOU WILL SLEEP WITH THE FISHES!!!
Der er "Road Show" by night ved Toyota Thisted på fredag d. 10/8 - der bliver stillet 3 GT86ere til rådighed som man kan prøve en tur i. Kig endelig forbi.
Den kommende weekend kan den ses hos AT Biler i Vejle - de har været HAN nok til at købe en hjem ser det ud til. Mon ikke de nok også skal blive solgt med tiden?! Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Fedt nok Kasper, nu ved jeg da hvad jeg skal bruge et par af mine weekend timer på Jacob Smidt - Klubbens Næstformand Joddlerboy (AT) Gmail.com Toyota keeps leving 4-ever
Har lige snakket med AT Biler i Vejle, og de får IKKE GT86'eren hjem i denne weekend, men afventer et opkald fra Toyota Fredericia, som skulle få den Jacob Smidt - Klubbens Næstformand Joddlerboy (AT) Gmail.com Toyota keeps leving 4-ever
Så har jeg vist kigget forkert i de reklamer jeg fik tilsendt Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Nu har jeg snakket med Toyota Fredericia, og der har tilsyneladende været en del forvirring omkring hvem der får hvad og hvornår...
Men nu har jeg fået den officielle udmelding, og det ER KORREKT, Toyota GT 86 kommer til AT Biler i Vejle, den 13, 14 og 15 august kl. 11-16.... Jacob Smidt - Klubbens Næstformand Joddlerboy (AT) Gmail.com Toyota keeps leving 4-ever
Lækkert nok - må se om vi kan finde ned forbi vejle og kigge på den Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Helt sikkert, jeg skal hvert fald ned til vejle en af dagene;) Jacob Smidt - Klubbens Næstformand Joddlerboy (AT) Gmail.com Toyota keeps leving 4-ever