Jeg skal have skiftet i for tårnlejer på celica'en.. der sidder en KW variant 2 gevind undervogn på, er det org tårnlejer eller hvordan hænger det sammen? Nicklas Vilster - Eventmanager ÉT sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark!
og hvilken olie er egentlig bedst og fylde på? skal have olie og olie filter skiftet Nicklas Vilster - Eventmanager ÉT sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark!
nårh ja det er den Celica fra år 2000 med en 1,8 vvti motor jamen så skal den da have en 5W40 olie Valvoline eller Castrol har jeg haft bedst erfarng med..
ville bruge 5-30 eller 5-40 afhængig af hvor meget olie den motor spiser. Olie filter ville jeg købe originalt toyota filter, husk bundprobspakning... - Når du vil mere end bare kigge med! Dennis Hansen - Grand ol' man...
du må være rig hvis du har råd til at købe olie ved mekonomen. det er så absolut et af de dyreste steder at købe det. hold lidt øje. bilka har feks, tit bud på castrol. ellers søg lidt på nettet. mekonomen er sindsygt dyre lige med olie PROTECTED BY KFM. FUCK WITH ME AND YOU WILL SLEEP WITH THE FISHES!!!
Hmm må lige kigge lidt bedre efter hehe, godt du sagde, ellers havde jeg bare drønet derned Nicklas Vilster - Eventmanager ÉT sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark!
KAn lige hjælpe Nicklas - han ser jo ikke så godt:
Billig bilpleje: - klik her! - - Billig bilpleje Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Angående gearkasse olie, så er det klart også Castrol, jeg har selv brugt denne fra Castrol på både Celica og Corolla med 4EFTE : - klik her! - Jacob Smidt - Klubbens Næstformand Joddlerboy (AT) Gmail.com Toyota keeps leving 4-ever