Kontaktinformationer: Firma nummer: 97 12 11 22 Firma mobil nummer: 28 10 23 91 mail: - mailadresse! - (CIK @ CIK . DK) - fjern selv mellemrum.
De har mål til de fleste bil liggende klar, og hvis ikke så laver det det til dig. Du kan evt køre derud og få dem formsyet hvis du har en speciel bil.
Aftalen gælder for ALLE medlemmer af klubben fra 2012, og gennem hele 2013 og 2014 - du skal blot oplyse at du er fra Toyota Club Denmark ved henvendelse
Priserne er yderst fair med vores 20% rabat
[ Redigeret Tue Dec 04 2012, 10:58AM ] Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ja den gælder stadigvæk - jeg kører ud til hende engang her til sommer og får special syet et par til MR2 i den fineste kvalitet
Jeg vil anbefale dig at køre derud og få dem formsyet - det fik jeg til den blå Corolla, det blev rigtig godt. Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Ja det gjorde jeg - det var rigtig god kvalitet og jeg vil til enhver tid anbefale folk at få lavet måtter i den bedste kvalitet derude!
Jeg skal have lavet til Sportsvan her til foråret engang - og det bliver derude Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Nu gælder det at vi har 20% på alle deres lækre måtter.
Aftalen er tilrettet foroven - god fornøjelse med den!
Michael - vil du lave det til en forsidenyhed?
[ Redigeret Tue Dec 04 2012, 10:56AM ] Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Jeg købte originale Celica måtter ved Toyota i sommers og syntes allerede de har nogle kedelige slidmærker, så måske jeg skal overveje CIK næste gang Jacob Smidt - Toyota Klub Danmarks alt mulig mand Kontakt mig via - mailadresse! -
Husk, bliv Gold-medlem, når du vil mere end bare kigge med! - klik her! -
Du må bare skrive til dem Knud - eller ringe. Kasper Skeldahl - Klubbens inkassator - aka. inKAZzo Bliv og få 2 års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!