Da vi er lidt pressede på tiden, så må det være sådan her:
Deltagerne er de to første personer som sender mig mellem 5 og 10 gode billeder, gerne i den rækkefølge de ønskes vist i (1.jpg 2.jpg 3.jpg) til min mail: bjarnew @ hlhansen.dk (fjern selv mellemrum, tak).
Skulle der være flere som får afsendt inden jeg notificerer herinde, bliver de blot rykket med i januar/februar/marts dysterne
Seriøst?!?! her må da være nogen der vil deltage.. N:V, FNEP, BLONDIE osv osv osv.. Vågn op.. hehe (jeg kører mazda så jeg kan ikke stille op:-) ) Michael Christensen - Svampebob - Næstformand ET sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark! - Når du vil mere end bare kigge med!
Er i fuld gang med at finde mit kamera med billederne.. Utroligt noget kan blive væk for en i en to værelses 37m2 lejlighed hehe
Men så snart jeg har fundet den lille bandit så bliver de også sendt afsted Nicklas Vilster - Eventmanager ÉT sted hvor vi alle er samlet - Toyota Club Denmark!
Nogle køre Toyota, andre kommer bare senere
Im your biggest nightmare! if your only dream is about me..
Ja for søren fuck da det - jeg stiller også gerne op med sportsvanen.
Kan du ikke nappe de to billeder fra min intro tråd om min nye bil - så forsøger jeg at få lavet nogle nye snarrest Kasper Skeldahl - Formand Få 2års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Skal du bruge dæk, fælge, olie eller chiptuning, så skriv til mig - Billigste priser i DK
N:V vi kan stille op mod hinanden. Starletten mod din avensis :P Så skal det være en marts dyst, for der har jeg fødselsdag :P Josephine Clayton - Event Supporter Medlem af Danmarks officielle og fedeste Toyota Klub - Når du vil mere end bare kigge med!
Men fedt at du har tilmeldt Supraen / Starletten - måske en anden vil dyste mod dig til Januar, måske Fnep kan overtales til en Supra dyst i Januar?!
Jeg forsøger i øvrigt at få vasket sportsvanen i dag og så få taget billeder af den i det halvgode vejr vi har i dag Kasper Skeldahl - Formand Få 2års GOLD for kun 300kr.! - Når du vil mere end bare kigge med!
Skal du bruge dæk, fælge, olie eller chiptuning, så skriv til mig - Billigste priser i DK
Kom igang Kaz, det er næsten perfekt fotovejr i dag! I hvertfald i sverige MVH Magnusssen "God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Kaz: Ja jeg er undskyldt i dag, at jeg ikke kan læse. Skrev også indlægget pænt tidligt jo :P En dyst mod Fnep.. hvorfor egentlig ikke
Vi glæder os til at se billeder Josephine Clayton - Event Supporter Medlem af Danmarks officielle og fedeste Toyota Klub - Når du vil mere end bare kigge med!
Så har du fået dagens motion hva Prezzi :P Josephine Clayton - Event Supporter Medlem af Danmarks officielle og fedeste Toyota Klub - Når du vil mere end bare kigge med!